EffectiveOffice – pospravite že ta digitalni kaos!


Canonova dokumentna rešitev EffectiveOffice zadeva najbolj izpostavljeno
problematiko malega in srednje velikega podjetništva – stroškovno učinkovito
upravljanje z dokumentnimi tokovi. Od podjetij ne zahteva takojšnje naložbe, pač pa
temelji na mesečnem plačevanju fiksnega zneska po uporabniku, v katerega so
vključeni podpora, vzdrževanje in svetovanje. Rešitev je enostavno nadgradljiva in
lahko raste skupaj s potrebami podjetja.


V EffectiveOfficu večnamenska naprava postane dokumentno središče, od koder se
papirnati dokumenti vključujejo v delovne tokove v elektronski obliki. Z enostavno
integracijo v obstoječo infrastrukturo se v podjetje vpelje nadzor tiskanja, upravljanje
in distribucijo zajetih dokumentov, upravljanje postopkov, povezanih z dokumenti, ter
povezovanje z mobilnimi napravami.


Prilagodljivost
EffectiveOffice je implementiran na obstoječi informacijski infrastrukturi podjetja, brez
stroškov nadgradenj in začetne naložbe. Najem lahko vključuje najsodobnejšo
večnamensko napravo imageRUNNER ADVANCE ali dokumentni skener
imageFORMULA, s katerim se bo optimiziralo dokumentno poslovanje in prihranilo
čas.


Podpora in svetovanje
Odločitev za dokumentni sistem je za podjetje strateškega pomena, zato
EffectiveOffice ponuja vnaprej pripravljene rešitve z možnostjo individualnih
prilagoditev. Pri tem vam je na voljo naš svetovalec, ki bo z analizo dejanskega
stanja pripravil predlog specifičnim zahtevam prilagojene rešitve in načrt sprememb.
Podjetje razbremenimo tudi z učinkovito podporo uporabnikom.


Želite izvedeti več, kako poenostaviti svoje poslovanje? Pošljite nam
povpraševanje.
Več podrobnosti o sistemu na spletni strani www.effectiveoffice.net.

Birosistemi d.o.o.
Obrtniška ulica 11,
1370 Logatec
Tel.: 01/75 57 800
Gsm: 041 666 010
canon@birosistemi.si

Kako do nas? Kako do nas?