Domov | Rešitve

Rešitve

Nadzor nas izpisovanjem dokumentov

 

Canonova rešitev za spremljanje izpisov omogoča natančen pregled nad iznosom izpisov. Uniflow spremlja, kdo izpisuje kaj, kje in kako. Naprava samodejno preusmerja datoteke v tiskanju na naprave, ki so stroškovno najbolj učinkovite. Naši tehniki v sodelovanji z vami pripravijo strategijo za nadzor načina izpisovanja dokumentov. Z Birosistemi postane tiskanje pametno in stroškovno optimalno.

 

Enotno upravljanje s tiskalnimi napravami

Povečajte učinkovitost dela in prevzemite nadzor nad stroški tiskanja. Delovanje vaših naprav za mrežno tiskanje hitro in na preprost način izboljšamo s Canonovo rešitvijo za enotno upravljanje z pisarniškimi napravami. Ponujamo bogat izbor programskih orodij za nadgradnjo omrežij različnih velikosti. Uporaba Birosistemovih rešitev je jamstvo za resnično učinkovito tiskanje. To velja tako za manjša podjetja kakor za večje poslovne sisteme z razpršenimi podružnicami. Sistemski administratorji bodo navdušeni nad izkoristkom in centralnim nadzorom nad tiskalniki in sorodnimi napravami.

 

Novo poglavje tiskanja v vašem podjetju

Tiskanje s Canonom prinaša v poslovno okolje učinkovitost in konkurenčne prednosti. Proaktivno nadzorovanje naprav v realnem času natančno prikazuje uporabnikom, kje in kdaj se bodo njihova dela tiskala.

Zaznavanje in prepoznavanje morebitnih težav močno krajša čas nedelovanja naprav. Za uporabniško prijaznost skrbi prijazen in prilagodljiv vmesnik. Vse delovne funkcije so dosegljive takoj in brez truda. Prednosti vpeljave Canonove rešitve za tiskanje se začnejo kazati že z dnevom priklopa.

 

Upravljanje z dokumenti

 

Zaposleni v podjetjih izgubijo na teden tudi do osem ur z iskanjem dokumentov. To je visok časovni in denarni strošek za vsako podjetje. Izboljšajmo upravljanje z dokumenti skupaj.

Canonova rešitev za upravljanje z dokumenti prinaša:

  • bolj učinkovito poslovanje z dokumenti;
  • manjšanje obsega ročnega dela z dokumentacijo;
  • varno rokovanje ter pošiljanje in deljenje dokumentov;
  • prihranek časa in manjšanje vsem poznanega pisarniškega stresa.

 

Enostavna programska rešitev za upravljanje z dokumenti

Therefore™ personal edition (osebno različico) vam omogočimo v paketu s čitalnikom dokumentov canon dr-m140. Therefore™ predstavlja idealno in predvsem vsakemu uporabniku posebno zanj prilagojeno in sproti prilagodljivo rešitev za težave z dokumenti, časom, prostorom in organizacijo delovnega procesa v pisarni. Po statističnih podatkih zaposleni namreč kar 45% svojega delovnega časa porabijo za iskanje dokumentov in informacij, ki jih potrebujejo pri svojem delu. Našteta dejstva so skrb vzbujajoča, hkrati pa tudi onemogočajo in zmanjšujejo produktivnost in posledično tudi dodano vrednost.

Therefore™ rešitev iz Canona izboljša učinkovitost zaposlenih z enostavno namestitvijo sistema za upravljanje z dokumenti, ki vsakemu uporabniku (seveda glede na dodeljene pravice) zagotavlja takojšen varen dostop do vseh informacij, ki jih potrebuje.

Therefore™ tako omogoča:

  • arhiviranje obsežnih količin dokumentov
  • zmanjševanje časa porabljenega za iskanje dokumentov in informacij
  • shranjevanje in arhiviranje dokumentov, informacij v skladu z obstoječo zakonodajo
  • samodejno dodajanje elektronskega podpisa dokumentu v procesu
  • možnost integracije z različnimi sistemi kot so SAP, Microsoft Oce, Share Point, Lotus Notes, Exchange Server
  • sledenje zgodovine (spremembe, naknadni popravki, nadgradnje dokumenta…)
  • shranjevanje vseh oblik in virov dokumentov ter informacij.

Z rešitvijo Therefore™ lahko iščete, ponovno vzpostavite, urejate, gledate, zbirate in razporejate dokumente; z njim nemudoma razpolagate, organizirate in dostopate do vsake vsebine, kot tudi določate samodejni delovni tok, ki naj bi usmerjal tok občutljivih poslovnih postopkov. Therefore™ je enostaven za uporabo, kar pomeni, da osebje potrebuje mininimalno usposabljanje za bistveno bolj učinkovit nacin dela.

 

Zakaj izbrati therefore™

Zaposleni potrebujejo dostop do informacij v različne namene: Za uvoz in integracijo, za skupno rabo in primerjavo, za shranjevanje in pridobivanje, ter za distribucijo in tiskanje. Potrebujejo jih v elektronski obliki in to takoj. Rešitve za upravljanje dokumentov Therefore™ uporabnikom omogočajo, da po celotnem oddelku ali organizaciji podatke obdelajo učinkovito, ekonomično in varno. To pomeni, da sta jim glede na dodeljene pravice omogočena dostop in uporaba podatkov, ki jih potrebujejo za izpolnjevanje poslovnih ciljev.

 

Učinkovitost

Nič več nepreglednih kupov dokumentov, nič več manjkajočih ali napačnih informacij, nič več pošiljanja napačnim prejemnikom. Samo hiter in učinkovit delovni potek za dokumente, ki vam z izboljšanimi storitvami za stranke zagotavlja prednost pred konkurenco.

 

Ekonomičnost

S povezovanjem zaposlenih s podatki, ki jih potrebujejo, lahko rešitve za upravljanje dokumentov Therefore™ pospešijo poslovne postopke in hitro povrnejo investicijo. Mogoče jih je tudi prilagoditi glede na rast podjetja, s čimer prihranite denar, ki bi ga porabili za drage nadomestne sisteme. Več obdelave elektronskih dokumentov pomeni tudi manj tiskanja in nižje stroške. Večja učinkovitost pomeni tudi, da lahko vire iz administrativnih opravil prestavite v temeljne dejavnosti podjetja.

 

Varnost

Varna uporaba podatkov je v današnjem casu, kjer so prevare vedno bolj pogoste, bistvena. Rešitev za upravljanje dokumentov Therefore™, vam zagotavlja skladnost s pravnimi in panožnimi predpisi, obenem pa skrbi za varnost podatkov z omejevanjem dostopa samo na pooblaščene uporabnike. Podatki lahko tako svobodno potujejo po organizaciji, hkrati pa so popolnoma zaščiteni.

Therefore™ navigator

omogoča iskanje, pridobivanje, združevanje in razvrščanje dokumentov, shranjenih v programski opremi, poleg tega pa upravlja opravila postopkov delovnega poteka.

Therefore™ viewer

omogoča prikaz, obračanje, zaznamovanje in tiskanje dokumentov, shranjenih v programski opremi Therefore™. Vendar pa vam Viewer omogoča tudi ogled več kot 250 oblik zapisa dokumentov, tudi če program, v katerem so bili ustvarjeni, ni nameščen v računalniku. Če na primer prejmete risbo AutoCAD, jo lahko odprete, čeprav v računalniku nimate nameščenega tega programa.

Therefore™ capture client

omogoča, da dokumente skenirate in jih shranite v Therefore™. Capture Client se običajno uporablja s skenerjem dokumentov, lahko pa ga uporabljate za uvoz dokumentov s trdega diska ali za razvrščanje in indeksiranje dokumentov, ki ste jih že shranili v Therefore™. Podprta sta prepoznavanje črtnih kod in optično prepoznavanje znakov, uporabljate pa ga lahko tudi za indeksiranje dokumentov in razdeljevanje paketov.

 

EffectiveOffice – pospravite že ta digitalni kaos!

Canonova dokumentna rešitev EffectiveOffice zadeva najbolj izpostavljeno problematiko malega in srednje velikega podjetništva – stroškovno učinkovito upravljanje z dokumentnimi tokovi. Od podjetij ne zahteva takojšnje naložbe, pač pa temelji na mesečnem plačevanju fiksnega zneska po uporabniku, v katerega so vključeni podpora, vzdrževanje in svetovanje. Rešitev je enostavno nadgradljiva in lahko raste skupaj s potrebami podjetja.
V EffectiveOfficu večnamenska naprava postane dokumentno središče, od koder se papirnati dokumenti vključujejo v delovne tokove v elektronski obliki. Z enostavno integracijo v obstoječo infrastrukturo se v podjetje vpelje nadzor tiskanja, upravljanje in distribucijo zajetih dokumentov, upravljanje postopkov, povezanih z dokumenti, ter povezovanje z mobilnimi napravami.

Prilagodljivost

EffectiveOffice je implementiran na obstoječi informacijski infrastrukturi podjetja, brez stroškov nadgradenj in začetne naložbe. Najem lahko vključuje najsodobnejšo večnamensko napravo imageRUNNER ADVANCE ali dokumentni skener imageFORMULA, s katerim se bo optimiziralo dokumentno poslovanje in prihranilo
čas.

Podpora in svetovanje

Odločitev za dokumentni sistem je za podjetje strateškega pomena, zato EffectiveOffice ponuja vnaprej pripravljene rešitve z možnostjo individualnih prilagoditev. Pri tem vam je na voljo naš svetovalec, ki bo z analizo dejanskega stanja pripravil predlog specifičnim zahtevam prilagojene rešitve in načrt sprememb. Podjetje razbremenimo tudi z učinkovito podporo uporabnikom.
Želite izvedeti več, kako poenostaviti svoje poslovanje? Pošljite nam povpraševanje.

Več podrobnosti o sistemu na spletni strani www.effectiveoffice.net.